donderdag 18 juli 2013

My All Time Favorite: Parfum

Jaja, ik hou van parfum. Vaak genoeg vergeet ik parfum op te doen maar toch; ik hou van parfum. Er hangt dan zo’n heerlijke geur om je heen en het trekt echt mensen aan. Als iemand voor mij of naast mij loopt met een lekker ruikende parfum wordt ik al een beetje vrolijk.
Mijn (meestal) dagelijkse parfum was altijd Gaultier van Jean Paul Gaultier ofcourse. Hij ruikt niet te fris maar ook niet te sterk en ook niet zo zoetig en bloemerig. Prima voor overdag dus!
Jean-Paul-Gaultier-parfum
Op m’n 16e verjaardag kreeg ik van een vriendin Bruno Banani pure woman. Deze kreeg zij ook op haar 16e en dit vond ik een mooi gebaar. Plus hij ruikt heerlijk, iets zoeter dan de Gaultier.
bruno-banani-pure-woman-eau-de-toilette-20-ml
Maar toch, mijn all time favorite is en blijft Chanel No. 5. Dit is absoluut de ultieme parfum voor vrouwen. Het heeft een zwoele geur waardoor je voor je gevoel alles kan. Tenminste dat gevoel krijg ik dan ha. Coco Chanel was een geweldig wijf en deze parfum is (ondanks de prijs) het echt waard. Ik kreeg hem van m’n oma en zij kreeg hem weer van haar broer uit Amerika, dus dat maakt ‘m voor mij nog iets specialer.
images

Geen opmerkingen:

Een reactie posten